Search This Blog

Wednesday, June 17, 2009

Chokebore

Jeg vet ikke om jeg har skrevet om Chokebore før, men nå gjør jeg det i alle fall. Fantastisk band. Så fantastisk at jeg ikke kan skjønne at det skal være så vanskelig å få tak i "It's A Miracle" albumet deres. Altså jeg har det på mp3, men jeg vil gjerne ha det på cd. Oh yes. Akkurat nå lander Chokebore på min topp 10 liste.

Ellers ser jeg mye Dexter om dagene. Jeg så sesong 2 på to dager. Fantastisk serie, men denne sesongen var ikke like bra som den første. Nå skal jeg gå i gang med sesong 3.

Ellers er jeg hjemme, ikke lenger i Alta. Jeg har egentlig ingen ting å gjøre, så til helga drar jeg til kongsberg for å treffe Agron og Audun. Neste uke drar jeg på hytta med Alex. Morsomt at mange av vennene mine har navn som starter på A.

Ellers har jeg hørt gjennom samtlige artister under rockgenren på årets sxsw festival i Austin, Texas. Her er lista over de bandene jeg har tenkt til kjøpe cd/sjekke ut nærmere:
- all the saints
- the baptist generals
- the black hollies
- cry blood apache
- eagle winged palace
- robert gomez
- magic lantern
- magic magic
- mythical beast
- the paper chase
- the physics of meaning
- the shys
- snake & jet's amazing bullit band (dansk)
- sybris
- the brothers movement
- true widow
- the ugly beats
- ume
- we are dios
- whispertown2000
- the willowz
- winterpills
- yppah

Jepp, sånn er det. Jeg fant mange av artistene på amazon med plater til 0,01 dollar, men så kommer det frakt i tillegg på ca. 50 kr. Men en cd til 50 kr er bra billig det!

No comments: