Search This Blog

Wednesday, July 23, 2008

Ting jeg gjør på jobben når det ikke er en dritt å gjøre


Dette gjør jeg når jeg kjeder meg på jobb:

1. Spiller "TBS very funny texas holdem", som forsåvidt ikke er like morsomt som navnet tilsier. To irriterende ting med spillet er at det går innmari sakte og at det er lett å slå motstanderne enten man spiller på Hard eller Easy. En måte å slå motstanderne på hard, er å gå all in når motstanderne checker eller satser fra 1000-3000 $. Da kaster de seg.



2. Spiller forskjellige spill på http://www.123spill.no/. Her finner du forøvrig spillet ovenfor ved å f.eks. skrive inn "poker" på sidens søkefelt.

3. Leser forkjellige nettaviser. Aftenposten (favoritten), VG, Dagbladet, Dagsavisen.

4. Sjekker Groove.no for nye anmeldelser av plater.

5. Leser dagens tegneserie på http://www.explosm.net/, der favortittegnerne mine er Matt, Dave og Rob. Jeg synes ikke Kris er så orginal egentlig.

6. Googler på f.eks. "kjeder meg+blogg" eller prøver å finne bloggere som liker bra band "poem rocket+blogg" osv. Idag prøvde jeg å finne ut om noen på huset hadde blogg og jeg fant faktisk tre stykker, men jeg kjenner ingen av dem. Igår fant jeg en meget interessant blogg, og det var vel egentlig han som inspirerte meg til å oppdatere denne bloggen. Brors Blogg heter bloggen. Anbefaller å lete etter den!

No comments: