Search This Blog

Friday, July 25, 2008

Enda nærmere helg!

Det var svært kjedelig på jobb i går og. Lite å gjøre. Svært lite å gjøre.
I går etter jobben lå jeg flere timer i senga, helt utmattet og trøtt av kjedsomhet. Så ble jeg meg Anders og Mari på en bitteliten biltur for å kjøpe Eggis, altså en is som er formet som et egg, og så spilte vi en runde yatsi hvor jeg slo Anders med 1 poeng, og så møtte jeg Agron og Ingvi og spilte Rockband, hvor jeg sang Creep på ekspertnivå og klarte 65%. Jeg hadde synget Creep på kareoke tidligere, men aldri spilt Rockband før, så de ble ganske imponerte tror jeg. Det tok av.

Tidligere på kvelden ble jeg kraftig irritert av laptopen min. Først dreiv det og poppa opp sånn melding om at treige taster ble aktivert, og selv om jeg trykket "ok", "avbryt" eller prøvde å fjerne skjiten på "innstillinger" poppa den opp for hvert minutt. Jeg restarta pcen, og da forsvant dette problemet, men så mista jeg internett. Ganske irriterende med andre ord.

Jeg snakka med Agron og Ingvi om helga og vi snakket om å kanskje dra ut i Drammen, da jeg aldri har gjort det før.

No comments: