Search This Blog

Tuesday, February 10, 2009

Inland Sea

Ukas låt kommer fra And you will know us by the trail of dead, fra den siste ep'en deres Festival Thyme.

Jeg har brukt deler av helga til å gå gjennom årets artister på bylarm 09, og disse er de jeg kan tenke meg å se:

- beta satan
- center of the universe
- children & corpse playing in the street
- el caco
- First aid kit
- harrys gym
- heroes & zeroes
- iskald
- k-x-p
- kvelertak
- lama
- le corbeau
- lydia laska
- the megaphonic thrift
- merlin
- now we've got members
- slogstorm
- syntax terrorkester
- simon says no!
- underwater sleeping society

Slogstorm, fordi jeg kjenner han ene i bandet sånn bittelitt, og fordi broren min skal på den.

Idag skal jeg forsøke å tegne netthinnen til et øye, og jeg gruer meg. Jeg er ikke sånn supergod til å tegne liksom!

No comments: