Search This Blog

Saturday, November 15, 2008

og så var det plutselig lørdags kveld. Jeg sitter og drikker øl, mens jeg hører på drikkemusikk. Min ultimate drikkemusikk er vanskelig å beskrive, men jeg skal prøve. Sangene er lange og har gjerne en lang del som er bare instrumental. Band som egner seg: The Warlocks, Calla, Film School, Brian Jonestown Massacre, Radiohead, - for eksempel. Mange band egner seg. Det ser kanskje fort tåpelig ut at jeg sitter hjemme og drikker og hører på min drikkemusikk aleine, men saken er at vi ikke er helt sikre på hvor vi skal hen i kveld. På vors. Vi har et vors, men det er en halvtime å gå dit, og det regner ute. Jeg og Ole er egentlig keene på å bare være hos han og høre på drikkemusikk og drikke. Vi har noe av den samme musikksmaken så det funker greit. Nå kom Psychic Ills på - nydelig drikkemusikk. Jeg har også planer om å treffe Agron idag. Det er lenge siden jeg har vært med ham. Gleder meg til å treffe'n. Har drukket 5 Tuborg Green idag, men må si at jeg synes den smaker litt kjipt. Tror Tuborg Green har en litt annen smak enn den orginale?

Ellers en bra dag: handlet ny bukse og skjorte, levert en bok på biblioteket, spist hurtigrisgrøt til lunsj, kyllingtaco til middag, og lest litt visuell persepsjon. Det faget der er faen meg homo! (jeg er ikke homofob eller noe, men "skjellsordet" jeg kom på først var homo. Jeg har spilt ordspill og Heroes of might and magic 3. Jeg høres sikkert ut som den nerden. Nok om det...

No comments: